Тенденція поширення цифрових технологій нині рухається до більшої прозорості, що засвідчує зростання доступніших обсягів даних у ланцюжку постачання. Новітні технології змінюють підхід підприємств до своїх активів, коли якість і ціна товарів зростає завдяки вдосконаленню через цифрові можливості. Ефективність впливу на споживачів визначається оцінкою, яка міститься в рекламі товарів, що просуваються з аргументацією в їх користь. Мета дослідження полягає у розробці нового способу просування товару на ринку рекламних продуктів. Застосовувані методи розроблені і верифіковані в численних дослідженнях, заснованих на кількох фундаментальних теоріях теоретичної і експериментальної фізики і хімічної кінетики і захищені патентами України. Рекламна пропозиція має кардинально відрізнятися від усіх пропозицій виробників конкурентів. Тобто унікальність товару проявляється для споживача в унікальності опису його споживчих властивостей. Основне завдання розробки нових способів рекламного опису товару полягає в тому, щоб зробити якомога більше його детальний портрет, тобто діджиталізацією споживчих властивостей товару. Під діджиталізацією продукту (товару) необхідно розуміти весь комплекс фізико-механічних характеристик товару, які об'єктивно оцінюють його споживчі якості. У дослідженні представлені процеси діджиталізації для окремого класу будівельних і конструкційних матеріалів, а саме, композитів на основі деревини. Результати дослідження дозволяють стверджувати про те, що створений цифровий портрет досліджуваних матеріалів володіє унікальністю опису їх споживчих властивостей, що створює вигляд товару ринкової новизни, що стане перспективним напрямом подальших досліджень
діджиталізація продукції, просування товару, прогнозування довговічності, прискорені випробування